onsdag 23 februari 2011

Pyssel på Stadsbiblioteket på lördag

Rött. Randigt. Roligt!

Vill ni pyssla med mig och kan komma till stadsbiblioteket i Göteborg nu på på lördag? För lördag 26 februari kl 14 pysslar vi Bokstavsburkar där. Vi gör varsin burk att samla "sin" bokstav i och en pysslig början till ett spännande bokstavsletande. Biljetter hämtas på avdelningen för Barn & Unga 30 min före start Gratis men begränsat antal platser.
Klä er gärna i så kallad "oöm klädsel" eftersom vi kommer måla.

I som i Ingela, hm...Intressant! Igelkott! Isglass! Mera...? Kika i min "i-burk" på lördag!

Deppa inte om ni bor för långt bort! Kolla istället med ert bibliotek, kanske har de möjlighet att boka in mig på pyssel framöver? Nästa vecka är jag till exempel i Åmål på pysselgig. Kul att träffa alla pysselsugna på riktigt! Mitt nästa egna pyssel kanske ska vara att trycka en sån där turné-t-shirt som rockband har...

Inga kommentarer: