torsdag 10 mars 2011

Nallar - i repris?


Det här är en hektisk vecka, som jag förklarat anledningen till i ett tidigare inlägg. Och jag har lite svårt att hinna blogga. Och pyssla.
Då kanske det kan vara OK med en liten titt i mitt bildarkiv?
Bilden är från i höstas, när jag hade pysselverkstad på biblioteket i Ed. Vi firade Nalle-dagen med att klippa till enkla kläder till barnens nallar. Hade vi roligt? Gissa.

Är det förresten repris, när något inte visats tidigare, för det här var ju innan jag började blogga?

Jag gillar verkligen den där blandningen nallarna har av prinsessa och super-nalle-ögonmask och ballerina! På samma gång. Varför bara välja en identitet, när man kan få vara allt som är roligt?

Så idag fortsätter jag vara keramiker och pysselbloggare. Och lite fotograf och skulptör och... allt som är roligt.

"Super-Nalle räddar världen", från Pyssla tillsammans

Inga kommentarer: