söndag 18 november 2012

Dubbelbloggar


Den kommande veckan hälsar jag på i Barnboksnätets blogg. Så nu kommer jag dubbelblogga, det blir kul. Och det är dessutom ett roligt ord, nästan som dubbelbugga - fast den dansen har jag aldrig lärt mig. Kan du?

Barnboksnätet (BBN) är ett nätverk som jag är med i, och det består av nästan 70 barn- och ungdomsförfattare och illustratörer från västra Sverige. För att vara med där ska man vara medlem i Författarcentrum Väst eller Svenska Tecknare. Så gör en bok och sök medlemskap ...!

Det nätverket är ett fint sätt att komma i kontakt med kollegor, utbyta erfarenheter, tipsa varandra och ha olika samarbeten. Och annat som är trevligt. Ja, vi har väldigt bra träffar!
Och en blogg. Denna veckan alltså med mig.
Då kommer jag berätta lite om vem jag är, min senaste bok, och ett och annat pysseltips.

Inga kommentarer: